Kreditkort restitutioner – Hvornår og hvordan man kan bede om dine penge tilbage

Jeg er sikker på, de fleste mennesker har mindst én gang behandlet utilfredsstillende service. Kvalitet klager, produkter ikke op til standarder eller ikke hvad du ville har forventet. Og i god amerikansk mode, hvad gjorde du? Du anfægtet gebyrer med kreditkort selskab/bank, at være næsten sikker på, at du ikke vil blive opkrævet noget… ret? Nå, kunne det ikke have været den bedste beslutning. Og her er hvorfor:
Den “penge tilbage garanti” betingelse gælder kun hvis du er faktisk berettiget til at få pengene tilbage. Hvis du bare havde en holdningsændring og besluttet, at du ikke ønsker det produkt, du lige har købt, er chancerne du kan ikke se en krone hvis virksomheden at du købte det fra og hvor du beder om pengene tilbage nu beslutter at bestride sag.
I dette tilfælde vil det være næsten som hvis du går til retten med dette selskab: din bank og virksomheden vil fremlægge deres argumenter, før en tilbageførsel Komité, som træffer afgørelse på hvis side sandheden ligger. Og hvis de tage stilling til fordel for virksomheden, ikke kun vil du ikke få penge tilbage, men du vil også betale et gebyr for tilbageførslen… Så kan hele ting ende med at koste dig mere end forventet. Så her er mit råd:
Ikke bare gå og bilæggelse af næsten enhver afgifter, du ikke kan lide længere… Nogle mennesker gør denne tankegang, de kan få pengene tilbage og holde uanset produkt, de har købt. Du kan være i en masse flere problemer så du ville forvente, og det er bare ikke det værd.
Første off, når du køber noget, især over internettet, Læs omhyggeligt vilkår & betingelser af hjemmesiden. Jeg ved, det lyder kedeligt og det er en masse juridiske ting du ikke virkelig ønsker at vide, men det kunne være vigtigt, ikke bør du være tilfreds med dit køb.
Hvis uanset af hvilken grund, du ikke ønsker produkt/servicen længere, skal du kontakte den virksomhed, du fik det fra. Komme i kontakt via e-mail, telefon, almindelig post eller andre midler, men snak med dem og høre hvad de har at sige. Du kan få en bedre deal end bare dine penge tilbage. Hvis virksomheden har et “ingen restitution” politik skrevet i deres T & C, betyder ikke dette, det er skrevet i sten. Kan gøres undtagelser, hvis der er ingen anden vej.
Selvfølgelig, hvis alt andet fejler, gå tale med din bank. De kan rådgive dig om de næste skridt du kan tage for at løse problemet. Men hvis du følger instruktionerne ovenfor, du bør ikke komme dertil. Eller hvis du gør, du har store chancer for at få dine penge tilbage.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *